Celem Copywriting SEO  jest sprawienie, by algorytm Google ocenił naszą stronę jako wartościową i godną tego, by być wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to działanie ściśle powiązane z pozycjonowaniem stron www. Kluczową kwestią pozostaje jednak dbałość o tzw. zasady White Hat SEO, które nie oznacza nic innego, jak tworzenie stron, które będą przyjazne użytkownikom. Na naszą pozycję w wyszukiwarce wpływa wiele czynników, zaś wartościowe, spójne tematycznie i prawidłowo zoptymalizowane treści jest jednym z nich.

Copywriting SEO

Współpracują z nami, otrzymujecie kompleksowy Copywriting SEO. Nasze treści są zawsze unikalne. Każdy artykuł sporządzamy od A do Z. Dzięki temu Google wyżej wyświetli Waszą stronę w wynikach wyszukiwania, uznając ją za wartościową dla użytkowników.

Copywriting Cennik

Teksty proste tj. nie wymagające pogłębiania tematu – dotyczy to sytuacji, w której Klient dostarczy nam wszelkie niezbędne materiały. Koszt takiej usługi to 20 zł netto za tysiąc znaków bez spacji.

Teksty wymagające researchu tj. takie, które wymagają od nas wyszukania informacji w Internecie na konkretny temat, dokonanie ich syntezy i sporządzenie unikalnego artykułu. Koszt to 25 zł netto za 1000 znaków bez spacji.

Artykuły specjalistyczne tj. wymagające dokonania pogłębionego researchu oraz przyswojenia fachowej wiedzy i szczegółowych informacji – np. w zakresie technologii produkcji okien, opis techniczny układu zawieszenie itp. Koszt zaczyna się od 30 zł netto za tysiąc znaków bez spacji.

Stała współpraca

Przewidujemy również możliwość wejścia w stałą współpracę. W takiej sytuacji rozliczamy się ryczałtowo za każdy tekst. Jest to za każdym razem ustalane indywidualnie. Zachęcamy do kontaktu.

COPYWRITING SEO

wpływaj na swoją pozycję w google

Copywriting SEO, a wymagania Google

Istnieje grono osób, które uparcie twierdzą, że White Hat SEO jest tworem mitycznym i ma tyle wspólnego z rzeczywistością, co opowieści o Nessie. Takie stanowisko wynika jednak z niezrozumienia tego, w jaki sposób Google aktualizuje swój algorytm. Jeszcze kilka lat temu wystarczyło postawić kilka stron zapleczowych, zawierających przekierowania do witryny, którą chcieliśmy wysoko wypozycjonować w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj takie działania nie tyle już nie mają sensu, co stoją w sprzeczności z koncepcją SEO w ogóle

Jak zatem pozycjonować?

Rozpoczynając promowanie własnej strony internetowe warto zadbać, by były one przyjazne wyszukiwarkom internetowym. Należy przy tym rozróżnić działania zalecane przez m.in. przez Google i działania, które nie tylko nie podniosą pozycji w wynikach, ale mogą się przyczynić do całkowitego usunięcia z indeksu. Wszystkie czynności, zgodne z przyjętą filozofią Google, nazywane są White Hat SEO. Działania zaś niezalecane określane są mianem Black Hat SEO. Stoimy przy stanowisku, że warto skupiać się wyłącznie na pozytywnych rzeczach, rozważania zaczniemy więc od określenia tego, jak poprawnie optymalizować stronę www pod względem SEO.

WHITE HAT SEO

jak pozycjonować, by nie wypaść z Google

Zgodnie z wytycznymi Google (z którymi możecie się zapoznać m.in. pod tym linkiem), dobrze zoptymalizowana strona internetowa to taka, która:

  • posiada intuicyjną nawigację
  • posiada logiczną hierarchię podstron i treści
  • jest dobrze powiązana z innymi witrynami w Internecie
  • szybko się wczytuje
  • posiada zoptymalizowane meta header i short description
  • posiada unikalne i wartościowe treści (Copywriting SEO)

Czynników decydujących o wysokości strony w indeksie jest znacznie więcej. Podstawową zasadą jest jednak zadbanie o to, by prezentowane treści nie były powielane z innych stron. Jeżeli robot Google wykryje tego typu działania, automatycznie obniży ranking strony, zaś w ekstremalnych przypadkach może wykluczyć z listy wyników wyszukiwań w ogóle. To dlatego Copywriting SEO jest jak istotny.

Zamów bezpłatną wycenę

Wyśij nam jakiekolwiek informacje odnośnie tego, co dokładnie potrzebujesz. Odpowiemy w ciągu kilku godzin!

W czym możemy pomóc?

Zostaw nam swoją wiadomość.


Załącz plik.

Może to być cokolwiek, o ile ma związek z Twoją wiadomością.


Zaufali nam