Budżet przeznaczony na materiały promocyjne, często spędza sen z powiek wielu różnym firmom – zarówno tym mniejszym, jak i korporacjom. Utrzymanie równowagi między zadowoleniem odbiorcy a optymalizacją wydatków jest jednak możliwe. Co więcej, może być również tanie. Co sprawia, że niska cena krówek reklamowych idzie w parze z zadowoleniem konsumentów? Poznaj słodką tajemnicę w 3 krokach!
Cukierki krówki z nadrukiem — naukowa ciekawostka
Powiedzmy to wprost: niewiele gadżetów reklamowych wywołuje tak pozytywne skojarzenia z marką jak słodki upominek z logo firmy na opakowaniu. Po pierwsze jako ludzie lubimy słodycze – potwierdzają to badania naukowe, w których zwraca się uwagę na fakt, że aktywują one obszary w mózgu odpowiedzialne za „rozpoznawanie nagrody”.
Po drugie lubimy się dzielić – czy istnieje coś bardziej uniwersalnego niż możliwość poczęstowanie kogoś cukierkiem? Możemy to zrobić niemal w każdej sytuacji! Wisienką na torcie jest dodatkowy prestiż wynikający z umieszczenia swojego logo na firmowym upominku.
Do niedawna jednak technologia pozwalająca na spersonalizowany nadruk była dostępna jedynie nielicznym przedsiębiorcom i wiązała się z dużymi nakładami finansowymi. Dzisiaj jest inaczej. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom możemy niemal każdy projekt umieścić na firmowym gadżecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć myszki.
Dzięki temu oszczędza się czas i pieniądze – nie musimy korzystać z dodatkowej pomocy grafików, ani wyszukiwać na własną rękę drukarni, która podjęłaby się projektu. Wszystko, czego potrzebujesz, znajduje się w zasięgu klawiatury.
Cena krówek reklamowych a ceny innych gadżetów
Mniej niż złotówkę netto – tyle może kosztować słodki upominek w przeliczeniu na jedną osobę. Przyjrzyjmy się jednak bliżej temu, na co możemy liczyć, jeśli zechcemy skorzystać z takiej oferty.
Staranne, ręczne pakowanie słodyczy to dodatkowy smaczek, jednak w parze z ludzką dbałością o detale idzie nowoczesna technologia. Dzięki niej w wygodny sposób można umieścić swój własny nadruk na opakowaniu w przeciągu paru chwil. Wystarczy dodać wybrane zdjęcie za pośrednictwem strony internetowej – takie krówki reklamowe dostępne są w sklepie Cukrówki.
Jak cena krówek wypada na tle innych popularnych gadżetów promocyjnych? Biorąc pod uwagę nawet najtańsze propozycje, a także uwzględniając ich zakup po cenie hurtowej, to cena zakupu np. smyczy jest dwukrotnie większa od kosztu krówki reklamowej. Droższe są również breloki i kubki.
Przykładowo w cenie jednego kubka (nie uwzględniając przy tym nawet kosztów dostawy) można dostać aż kilkanaście cukierków, którymi klient czy pracownik może podzielić się z innymi osobami po zakończeniu firmowego eventu. Jednym słowem, w przypadku słodyczy reklamowych sprawdza się stare powiedzenie, że od przybytku głowa nie boli.
Tanie krówki wywołują cenne wrażenie
Nie mów ludziom, że twoja firma jest dla nich przyjazna – zrób coś, żeby sami tak uważali. Ta sprawdzona metoda w marketingu ma swoje zastosowanie także w przypadku gadżetów reklamowych. Jeżeli upominek ma być trafiony, to znaczy, że ma sprawiać innym przyjemność oraz budzić pozytywne skojarzenia z marką. Do tego warto zadbać o to, aby był oryginalny.
A co jest bardziej oryginalnego niż Twoje logo? Tylko Twoja firma je posiada. Biorąc pod uwagę te trzy kryteria, można śmiało stwierdzić, że tanie krówki (z nadrukiem) dla przedsiębiorcy to cenne wrażenie dla obdarowanych przez niego osób. Smacznego!