COPYWRITING SEO to:

Wyższa pozycja w Google

Algorytm Google aktualizowany w taki sposób umożliwiający wyszukiwarkom internetowym promowanie wartościowych strony. Zlecając nam copywriting masz gwarancję, że otrzymasz od nas unikalne treści, które Google polubi i doceni!

Długofalowe efekty

Czasy pozycjonowania za pomocą linków powoli odchodzą w zapomnienie. Chociaż widoczność i powiązania w sieci są ważne, to kluczowym elementem jest treść. Dlatego jeżeli zadbasz o nią, Twoja strona nigdy nie wypadnie z indeksu.

Odpowiedź na potrzeby

Sporządzając teksty pamiętamy o tym, że ich ostatecznym odbiorcą są przede wszystkim użytkownicy, a nie wyszukiwarki. Z tego powodu zawsze odpowiadamy na pytania, które skłoniły czytelników do przeczytania konkretnego artykułu.

Wyślij nam zapytanie

to nic nie kosztuje!

Celem Copywritingu SEO jest sprawienie, aby algorytm Google ocenił Twoją stronę za wartościową. Jeżeli tak się stanie, będzie znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwania. Działanie to jest ściśle powiązane z pozycjonowaniem stron www. Kluczową kwestią pozostaje jednak dbałość o tzw. zasady White Hat SEO. W praktyce sprowadza się to głównie do tego, aby tworzyć strony internetowe przyjazne dla użytkowników. Na Twoją pozycję w wyszukiwarce wpływa wiele czynników, jednak do najważniejszych należy zaliczyć wartościowe, spójne tematycznie i prawidłowo zoptymalizowane treści.

Copywriting SEO

Współpracując z nami, otrzymujesz kompleksowy Copywriting SEO. Nasze treści są zawsze unikalne. Każdy artykuł sporządzamy od A do Z, dzięki czemu Google wyżej wyświetli Twoją stronę w wynikach wyszukiwania, uznając ją za  bardziej wartościową dla użytkowników.

Copywriting Cennik

Teksty proste tj. nie wymagające pogłębiania tematu – dotyczy to sytuacji, w której dostarczysz nam wszelkich niezbędnych materiałów wraz z wytycznymi, a także frazami kluczowymi. Koszt takiej usługi to 20 zł netto za tysiąc znaków bez spacji.

Teksty merytoryczne i ekspercie tj. takie, które wymagają od nas wyszukania informacji w Internecie na konkretny temat, dokonania ich syntezy i sporządzenia unikalnego artykułu. Koszt to 25 zł netto za 1000 znaków bez spacji.

Artykuły specjalistyczne tj. wymagające dokonania pogłębionego researchu oraz przyswojenia fachowej wiedzy i szczegółowych informacji – np. w zakresie technologii produkcji okien, opis techniczny układu zawieszenia itp. Koszt zaczyna się od 30 zł netto za tysiąc znaków bez spacji.

Content Marketing

Przewidujemy również możliwość wejścia w stałą współpracę. Przejdź do podstrony Content Marketing >>> i dowiedz się więcej. W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu.

COPYWRITING SEO

daj się zauważyć swoim klientom

Copywriting a Goole

Istnieje grono osób, które uparcie twierdzą, że White Hat SEO jest tworem mitycznym i ma tyle wspólnego z rzeczywistością, co opowieści o Nessie. Takie stanowisko wynika jednak z niezrozumienia tego, w jaki sposób Google aktualizuje swój algorytm. Jeszcze kilka lat temu wystarczyło postawić kilka stron zapleczowych, zawierających przekierowania do witryny, którą chcieliśmy wysoko wypozycjonować w wynikach wyszukiwania. Dzisiaj takie działania nie tyle już nie mają sensu, co stoją w sprzeczności z koncepcją SEO w ogóle

Rozpoczynając promowanie własnej strony internetowej warto zadbać o to, aby były one przyjazne dla wyszukiwarek internetowych. Należy przy tym rozróżnić działania zalecane przez m.in. przez Google i działania, które nie tylko nie podniosą pozycji w wynikach, ale mogą się przyczynić przede wszystkim do całkowitego usunięcia jej z indeksu. Wszystkie czynności, zgodne z przyjętą filozofią Google, nazywane są działaniami White Hat SEO. Działania niezalecane z kolei określane są mianem Black Hat SEO. Stoimy przy stanowisku, że warto skupiać się wyłącznie na pozytywnych rzeczach, rozważania zaczniemy więc od określenia tego, jak poprawnie optymalizować stronę www pod względem SEO.

Copywriting a Google

WHITE HAT SEO

jak pozycjonować, by nie wypaść z Google?

Odkryj White Hat SEO

Zgodnie z wytycznymi Google (z którymi możecie się zapoznać m.in. pod tym linkiem), dobrze zoptymalizowana strona internetowa to taka, która:

  • posiada intuicyjną nawigację;
  • posiada logiczną hierarchię podstron i treści;
  • jest dobrze powiązana z innymi witrynami w Internecie;
  • szybko się wczytuje;
  • posiada zoptymalizowane meta header i short description;
  • posiada unikalne i wartościowe treści (Copywriting SEO).

Czynników decydujących o wysokości strony w indeksie jest znacznie więcej. Podstawową zasadą jest jednak zadbanie o to, aby prezentowane treści nie były powielane z innych stron. Jeżeli robot Google wykryje tego typu działania, automatycznie obniży ranking domeny, zaś w ekstremalnych przypadkach może wykluczyć z listy wyników wyszukiwań w ogóle. To dlatego Copywriting SEO jest jak istotny.

Wyślij nam zapytanie

to nic nie kosztuje!

Zaufali nam